Algemene voorwaarden

 

Bestellen:

Als u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u automatisch een e-mail met een orderbevestiging.

 

Betalen:

U heeft de keuze uit de volgende mogelijkheden:

  • iDEAL
  • PayPal
  • Overboeking
  • Pinnen en contant (alleen bij bezoek aan onze winkel)

 

Bezorgen:

Wij doen ons uiterste best uw bestelling z.s.m. te bezorgen. Bij ieder artikel op de website staat de levertijd vermeld. Mocht de levertijd wijzigen, dan informeren we u zo snel mogelijk.

Uw bestelling wordt op een goed bereikbare plaats, direct naast de vrachtwagen, afgeleverd. Voor het verder verplaatsen en installeren dient u zelf zorg te dragen. Plaatsing in uw tuin of onder bijvoorbeeld de carport gebeurt in overleg met de chauffeur. Hij kan samen met u bepalen wat wel of niet mogelijk is. Wilt u meer informatie over de bezorgkosten kijk dan bij; bezorgen https://rondomton.nl/bezorgen.html 

Beschadigingen bij aflevering dient u binnen 24 uur na aflevering schriftelijk aan ons te melden voorzien van fotomateriaal. Dit kunt u sturen naar info@rondomton.nl

 

Retourneren

U heeft het wettelijk recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Nadat u dit heeft gemeld, heeft u nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Indien u gebruik maakt van het retourrecht, dan maken wij binnen 14 dagen na retour ontvangst het gehele orderbedrag exclusief verzend- en retourkosten aan u over.

U kunt uw bestelling alleen retourneren indien het artikel compleet en onbeschadigd is. Indien er gaten zijn geboord op uw verzoek voor een vulautomaat of waarvoor dan ook, is retourneren ook niet mogelijk. Gepersonaliseerde producten en maatwerk kunnen tevens niet worden geretourneerd.

Wanneer u de gehele bestelling wilt retourneren, zal de aankoopsom, exclusief de eventueel berekende verzendkosten aan u teruggestort worden. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. Als er schade op zit, crediteren wij niets.

 

Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling, zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden niet teruggestort.

Retourneer uw artikel(en) goed verpakt en sluit in de verpakking een briefje met uw naam en adres gegevens en het bestelnummer van de bestelling. Vermeld tevens uw bankrekeningnummer, zodat wij het bedrag van het retour gezonden artikel kunnen terugstorten.

Het is mogelijk uw retour te zenden producten door ons te laten retourneren. Hiervoor rekenen wij de transportkosten. Deze dienen vooraf betaald te worden. Daarnaast is het mogelijk om uw bestelling terug te brengen naar onze fysieke winkel in Nieuw Milligen. Hiervoor a.u.b. contact met ons opnemen.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Rondomton kenbaar te worden gemaakt per e-mail (info@rondomton.nl). Vermeld hierbij a.u.b. in ieder geval uw volledige naam, het bestelnummer en de artikelen die u wenst te annuleren, ruilen of retourneren. Ter verbetering van onze klantenservice zouden wij het op prijs stellen wanneer u ons de reden hiervan laat weten. U bent hier uiteraard conform de wet Koop op afstand niet toe verplicht.

 

Ruilen

Mocht een gekocht artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kunt u het artikel binnen 8 dagen ruilen. Voorwaarde is dat de artikelen onbeschadigd zijn en er geen gaten zijn geboord. Ook maatwerk is in de meeste gevallen uitgezonderd, neem hiervoor contact met ons op.

Alle bezorgkosten komen voor uw rekening.

 

Opnieuw verzendkosten maken wegens het opgeven van verkeerde adresgegevens:

Rondomton is niet verantwoordelijk voor het opgeven van een door u onjuist opgegeven afleveradres. Bij het opnieuw opsturen van een bestelling worden er opnieuw verzendkosten berekend.

 

Persoonlijke gegevens:
Rondomton neemt de gevraagde gegevens tijdens het bestelproces op in haar klantenbestand. Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het bezorgen van uw bestelling en de controle van betalingen. U ontvangt geen reclame- of andere communicatie-uitingen van Rondomton.


 

Aansprakelijkheid:
Rondomton stelt zich niet aansprakelijk voor het onjuist plaatsen of aansluiten van de artikelen, zoals tonnen, waterpartijen enz.


 

Prijzen:
Al onze prijzen zijn inclusief 21 % BTW, met uitzondering van de prijzen voor relatiegeschenken. Dit staat apart vermeld bij ieder relatiegeschenk.


 

Klachten:
Rondomton probeert uiteraard klachten te voorkomen. Mocht u toch niet tevreden zijn, dan lossen we dat graag op en proberen we ervan te leren. Bent u om wat voor reden dan ook niet tevreden over uw product of over onze werkwijze, dan horen we dat graag. Meld uw klacht via info@rondomton.nl of via 0577-456569. We zoeken dan uiteraard naar een passende oplossing en informeren u zo snel mogelijk over de afhandeling van uw klacht.


 

Vragen:
Heeft u vragen over onze Algemene Voorwaarden? Neem dan contact op via info@rondomton.nl of via 0577-456569.